Category: Artiklar | 2012-01-08 | 22:46:29

Eric Saade i tv: Jag är välhängd

 

Eric Saade vägrar säga hur mycket pengar han tjänat.
Men schlagerstjärnan avslöjar något helt annat i kvällens årskrönika med Filip och Fredrik.
- Jag är välhängd, säger Eric Saade.

I tisdadagens andra del av "Filip och Fredriks årskrönika" i Kanal 5 får  Eric Saade ta emot pris som "Årets svin (på ett  bra sätt)" för sin frispråkighet.
Men när schlagervinnaren pressas på hur mycket pengar han tjänat vägrar han att svara programledarna Filip Hammar, 36, och Fredrik Wikings­son, 38.

"I alla fall"

- Jag har så att jag klarar mig. Jag svarar inte på  frågan, säger Eric Saade.
När Filip Hammar då frågar om Saade är välbärgad får han ett minst sagt oväntat svar.
- Jag är välhängd, säger Eric Saade i programmet.
- Då fick vi reda på det i alla fall, svarar Filip Hammar.



//Celine


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: