Category: Eric & Molly | 2012-01-29 | 13:12:40

Paow tror inte att deras förhållande var på riktigt...


Jag tror verkligen inte som Paow. Varför skulle dom ha ett fejkat förhållande under så många år? Jag finner ingen anledning till det... Dom var ju till och med tsm innan Eric slog igenom. Nej, jag håller verkligen inte med Paow. Behöver jag ens fråga vad ni tror? ;)

//Celine

Postat av: Anonym

Håller med dig inte Paow

2012-01-29 @ 13:47:05
URL: http://erickhaledhot.bloggplatsen.se
Postat av: Elmira

Nejdå, det behövs inte! Det är ju bara Paow som vill ha uppmärksamhet, inget annat. Varför skulle han ha ett fejkat förhållande ens? haha skrattar när jag tänker på det!! Vilka dumma människor det finns?!

2012-01-29 @ 15:06:27
Postat av: Emma

Men åh! vad irriterad man blir när andra håller på att kommentera att deras förhållande inte var äkta o bla bla bla! Låt de sköta det! är nästan säker att dem vet vad som är bäst för dom o inte nån annan!!

2012-01-29 @ 15:25:28
Postat av: Jenny

Hon har helt fel!

Det är verkligen inget Eric skulle göra.

Va skulle det vara bra för lixom ?

2012-01-29 @ 16:24:37
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Moa

Men herregud?! Om dem har bott tillsammans så var dom väl för f*n ihop? Dem skulle nog inte fejka i 4 år??

2012-01-29 @ 17:17:24
Postat av: Isabelle

Håller helt och hållet med dej Celine!

2012-01-29 @ 20:21:13
Postat av: Josefin

Jag tror inte heller som henne! Det var på riktigt, det är jag övertygad om :) <3

2012-01-29 @ 20:54:37
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Cassandra

asså jag tror inte som paow, hon kanske var lite svartsjuken på dom.. vem vet !

annars är hon ju rätt upp sagt dum i huvudet...

man kan inte ha ett fejk förhållande i 5 ÅR.. vad tänker hon med ? sin rumpa eller?



Man blir så jäkla förbannad på när dom säger massa saker om eric & molly...



2012-01-30 @ 14:40:47
URL: http://www.cassandraemanuelsson.devote.se
Postat av: Anna

Dessvärre så har du fel. Jag känner Eric personligen, och deras förhållande har givetvis varit på riktigt. Han och Molly har haft ett långt och seriöst förhållande, och de träffades på en talangjakt när de var yngre. Så det är inget PR-trick.



/Helsingborsbo

2012-02-01 @ 14:13:04
Postat av: Julia

Du är la inte riktigt klok eller. Jag och min vän såg dem pussas och va mycket in love för många år sedan i Göteborg på en tillställing utan press bara massa barn och ungdomar som vart eller var sjuka i cancer så stäng din mun du vet inget

2012-07-12 @ 09:34:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: