Category: Spelningar/Signeringar | 2012-07-17 | 23:09:30

Eric Saade klar för Pride-festivalen

Här är glädjenyheten för alla Eric Saade-fans.
Stjärnan är klar för en enda exklusiv spelning på hemmaplan i sommar – fredag den 3 augusti under Stockholm Pride. 
– Jag har aldrig spelat på Stockholm Pride tidigare och därför ska det bli extra kul, säger han.

Eric Saade kommer alltså inte att ge några andra konserter i Sverige i sommar, men nu är det alltså klar att han gör tunga namn som Agnes, Jedward, Shirley Clamp och Lisa Miskovsky sällskap under Pridefestivalen.

Fredagen den 3 augusti spelar han på Parkscenen i Pride Park, Tantolunden i Stockholm.

"Hoppas många är där när det smäller"

– Jag har aldrig spelat på Stockholm Pride tidigare och därför ska det bli extra kul! Showen blir ett utdrag ur Pop Explosion, min inomhusturné som jag gjorde i våras. Jag hoppas att många Saade-fans är där när det smäller. Det kommer bli en stor fredagskväll den 3 augusti, både för mig och för publiken.

– Det kan mycket väl bli så att jag tar med mig en tjejkompis från Norge också som sällskap på scenen, säger Eric Saade i ett pressmeddelande.

Här kan du läsa mer om Stockholm Pride, se vilka artister som är klara och köpa biljetter till festivalen, som pågår mellan den 31 juli och 4 augusti.


Postat av: Nadja

Aaaaaaaaah vi drar ju till Stockholm det datumet det ska ske kanske har tur!!!!! :D:D:D

2012-07-17 @ 23:22:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: