Category: Bloggen | 2012-07-10 | 23:48:15

EricSaadeDaily on Twitter

 
Numera finns EricSaadeDaily även på Twitter. Där kommer jag uppdatera om allt möjligt som har med Eric att göra, så se till att följa den! :) Klicka här för att komma direkt till sidan. Ni hittar även en länk i menyn.

Postat av: moa

hej!
jag ska och kolla på eric på sommarkrysset men ska man ha nån biljett eller nåt ? har aldrig vart där eller på grönalund haha. :)

Svar: Du behöver endast betala inträde som kostar ca 90 kr :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-11 @ 00:48:37
Postat av: elsa

kommer du vara mer uppdaterad på twitter nu??

Svar: Hur menar du med om jag kommer vara mer uppdaterad? Om jag kommer uppdatera mer? Ja, jag kommer skriva en hel del där :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-11 @ 12:05:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: