Category: Intervjuer | 2012-07-06 | 12:25:35

Intervju med Molly

20-årsfirande Molly Sandéns expojkvän Eric Saade, 21, dök i går oväntat upp på Skansen för att fira sin tidigare sambo efter "Allsång på Skansen".

– Alla mina närmsta vänner och familj var samlade här i kväll, så det kändes jättebra att ha honom här, säger Molly Sandén.


Molly Sandén firade i går sin tjugonde födelsedag genom att spela piano och sjunga på "Allsång på Skansen" - och hyllades både i sändningen och efteråt bakom kulisserna.

Molly Sandéns vänner fanns på plats för att skåla med 20-åringen - och en annan som ville vara med och gratulera var Eric Saade, som dock höll låg profil och vare sig ville intervjuas eller ställa upp på bilder.

– Det jag har sagt till Molly det sa jag bara till henne, säger han hemlighetsfullt och ler efter sändningen.

I publiken satt han anonymt med uppdragen huva och solglasögon när han följde exflickvännens framträdande på scenen - men log när han fick en slängkyss av Molly Sandén från scenen samtidigt som hon sjöng "En jävel på kärlek".

"Det är helt sjukt"

Efteråt berättar hon att hon var glad att Eric Saade ville komma och fira med henne - tillsammans med alla hennes andra närmaste.

– Det här är helt sjukt, jag har nog aldrig blivit så firad i hela mitt liv. Jag blir så bortskämd, alla är så fina! säger hon lyckligt efter att ha blivit hyllad på nytt bakom scenen.

Och Eric dök upp för att fira dig också?

– Ja, alla mina närmsta vänner och familj var samlade här i kväll, så det kändes jättebra att ha honom här.

Du har berättat att du har känslor för någon, men vill inte säga vem det är. Det är inte Eric, ni är inte tillsammans igen?

– Nej, jag dejtar musiken just nu, jag har inte tid för något förhållande, säger Molly Sandén leende innan hon avslutar:

– Men jag är jätteglad att Eric kom.

//Celine



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: