Category: | 2012-07-01 | 16:55:58

Någon som kan hjälpa mig?

Jag har ena massa youtubeklipp som jag försöker lägga upp på bloggen, men det vill inte fungera. Jag har aldrig haft problem med detta tidigare, men efter att den nya plattformen för blogg.se har kommit har det inte fungerat för mig... Någon som kan hjälpa mig? Är det något nytt man behöver göra? 
 
//Celine

Postat av: K

Du laddar upp klippet på youtube & klickar på klippet. Tryck på dela & bädda in, sen tar du & kopierar den koden som kommer fram. Gå in på blogg.se, skriv nytt inlägg & tryck på HTML (blå ikon jämte remby). Sen klistrar du in koden från youtube & trycker uppdatera.

Tror det är samma som innan, det funkar för mig iallafall.

Tack för en underbar blogg! :)

Svar: Hej! Det är så jag alltid har gjort tidigare och det har fungerat hur bra som helst. Jag vet inte varför det inte går längre "/ Konstigt att det fungerar för dig... Hoppas det löser sig snart! Tack för hjälpen i alla fall! Va roligt att du tycker om bloggen! :)

//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-01 @ 19:28:01
URL: http://thisisasaadestory.blogg.se/
Postat av: saga

Använd remby till att ladda upp video klippen

Svar: Kan man använda den för Youtubeklipp? :)
//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-01 @ 20:07:42
URL: http://sagabrisssman.webblogg.se
Postat av: saga

Ja det står youtube på en knapp där och då kan man överföra videon

2012-07-01 @ 20:11:40
URL: http://sagabrisssman.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: