Category: Bilder | 2012-07-17 | 21:49:38

Oj oj oj...


....vad var det för photoshoot egentligen? Vem är tjejen och varfr är Erics ansikte aldrig med? 
 
//Celine

Postat av: amy

Det här är verkligen "respektlöst" mot Eric fans ... och eric vet att han har fans som är 6 år osv....
Jo jag älskar eric men det här är lite övergränsen, man kan tro de är nån porr photoshoot hahah :p


vad tycker du om denna photoshoot?:)

Svar: Jag håller med dig. Han har faktiskt yngre fans, men jag vill inte döma innan jag vet vad bilderna egentligen är till :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-18 @ 12:56:56
Postat av: Anonym

Jag känner henne. 500 kronor för namn

Svar: HAHA! :P
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-18 @ 13:26:45
Postat av: thebest

vad i hela **** vad gör han och vem är hon??????

2012-07-19 @ 13:24:23
Postat av: Mooaaahh

håller med Amy, liksom man får ju tänka lite.
Vad ska de tro!?,
Och föräldrarna till hans små fans kanske tycker att de inte ska ha han som Idol mer.
Asså tjejen har väl inte ens BH på sig!?
Ser inte ut så.. Visst man blir väl lite avis, men det där är ÖVERDRIVET..
Fast vill heller inte dömma i förväg,
det kan ju vara något helt annat än vad det ser ut. Fast ändå överdrivet :P
Och de behöver väl inte skymma hans ansikte?
Vi känner allt igen han ändå ;)

2012-07-19 @ 18:39:44
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: