Category: Eric på Twitter | 2012-07-30 | 01:57:48

Senaste från Twitter


Postat av: Fanny

Hej, jag behöver snabb hjälp! Är på väg upp till Stockholm och vill se vart Eric bor! Vart vid kungsholmen bor Eric, gata nummer osv, iaf du kan det! Och vart hette det där Eric och Molly bodde? Tack iförhand! Hihi ;)

Svar: Hej!Tyvärr tänker jag inte svara på det. Jag vet vart Eric bor, men jag vill inte säga det på grund av respekt mot Eric. Det är ändå hans privata hemadress. Han vill inte ha massa fans som är utanför hans lägenhet. Jag förstår om du kanske bara vill åka förbi eller så, men om jag skriver det här kommer flera hundra andra också kunna se det. Hoppas att du förstår! :)

//Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2012-07-30 @ 10:37:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: