Category: Övrigt | 2012-06-15 | 00:06:11

Om dagen

Det har varit en helt fantastisk dag! Jag var tidigare idag i Sollentuna för att se när Eric tog emot sin nya bil. Det är alltid lika svårt att förkalra lyckan så här med ord. Det går liksom inte, men jag ska försöka. Det började med att Eric kom in på scenen där bilen redan stod parkerad. Alla skrek och det var en fantastisk stämning. Jag och mina två kompisar Ida och Theres stog med en "skylt" där det stod "vill du gifta dig med oss?". Eftersom vi stod så pass nära scenen la Eric märke till "skylten" direkt och kommenterade den, haha! Ni hör i video nummer 1 vad han säger. Annamia stod och pratade lite med Eric och sen var det dags att köra ut bilen. Vi springer till dörren där Eric ska köra ut och när han kör förbi kan kan inte låta bli att peka på "skylten" och le när han kör ut, haha! (ni ser detta i video nummer 3, här nedan). Det gjorde verkligen min dag! Även fast Eric inte uppträdde så var det så värt att åka dit! Det blev en helt annan känsla när man var så få där och fick stå så nära scenen. Det gjorde att man fick en flashback till dom gamla tiderna då Eric inte var lika "stor" som han är idag. En helt fantastisk dag har det varit i alla fall. Imorgon bär det av mot Eskilstuna där Eric kommer uppträda på Rix Fm festival. Ses vi där? :)

//Celine


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: