Category: Artiklar | 2012-03-09 | 19:39:49

Eric Saade kollar in Mollys rep

Nu är det dax för Molly att repa. Jag får rapporter om att eric Saade är kvar i arenan och står och väntar på att få höra henne sjunga.
Det är dina smutskläder hon sjunger om, Eric!
Eric Saade står på parkett ganska nära scenen. Han står tillsammans med studiomannen Henric von Zweigbergk på höger sida om scenen om man sitter i publiken, får jag höra från personer som är med inne i Globen.
Den här repetitionen är ju stängd för oss i pressen, men jag får rapporter från snälla personer som är på plats där inne och skvallrar lite.

Nu är det dax för Molly att repa. Jag får rapporter om att eric Saade är kvar i arenan och står och väntar på att få höra henne sjunga.

Det är dina smutskläder hon sjunger om, Eric!

Eric Saade står på parkett ganska nära scenen. Han står tillsammans med studiomannen Henric von Zweigbergk på höger sida om scenen om man sitter i publiken, får jag höra från personer som är med inne i Globen.

Den här repetitionen är ju stängd för oss i pressen, men jag får rapporter från snälla personer som är på plats där inne och skvallrar lite.

//Celine


Postat av: frida

Vadå får du detta skvallret från någon egen reporter du har beställt? ^^

2012-03-09 @ 21:33:26
URL: http://ffridaslife.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: