Category: Artiklar | 2012-03-09 | 16:11:48

På lördag kan Molly och Eric träffas igen

På lördag kan Molly och Eric träffas igen

På lördag ska Molly Sandén framför finalens enda ballad, ”Why am i crying” i Globen. Om det är en fördel eller en nackdel att vara tävlingens enda lugna bidrag vill hon helst inte spekulera i.
– Jag försöker att fokusera på låten och på mitt mål med att visa upp den ”nya” Molly, säger hon.

Nya Molly?
– Ja, jag har tillåtit mig själv att vara mycket mer privat i mitt artisteri. Jag växte upp i Carola-eran, att man ska ha klänningar och långt svallade hår om man ska sjunga en ballad, och jag känner att jag aldrig har varit den där helylletjejen som jag gett intrycket av att vara. Om du frågar mina vänner skulle de säga att jag är galen och spontan, säger hon.

Sin ballad framför hon därför i skinnbyxor, korsett med kedjor och skyhöga stilettklackar.
– Jag klär mig som jag tycker är snyggt. Det känns fantastiskt att ha hittat mig själv, säger hon.

I början av året bröt Molly Sandén och Eric Saade upp efter fem år tillsammans. Låten ”Why am i crying” sägs handla om uppbrottet. Molly säger dock att den skrevs för ett år sedan då hon kände de känslorna men att den passar ruggigt bra just nu.
– Av respekt för honom har jag valt att inte prata för mycket om vad som hände. Det är aldrig kul med uppbrott och jag hoppas att  jag kan titta tillbaka och tänka att det var det bästa som kunnat hända mig. Jag har gått starkare ur det och nu ser jag till att bara umgås med människor som ger mig bra energi.

Hur kommer du att känna om du vinner på lördag?
– Oj, om jag vinner. Det orkar jag inte ens tänka på. Det skulle bli en jobbig situation att ta emot det där priset, haha.

Har han skickat nån grattishälsning till dig?
– Nej, inte ännu, men det kanske kommer…

Är ni vänner?
– Nej, men inte ovänner heller. Vi har ingen kontakt.


//Celine


Postat av: Joana Rodrigues

I can't agree with Molly's words.

I think she just had a relation with Eric to be famous and now, how she is, she leaved Eric hurting!

Eric love her very much, but now he isn't necessary to her! -.-'

It's a pain! He is hurting for a girl that doesn't deserve him!

2012-03-09 @ 19:00:19
URL: http://ericsaadefasportugal.blogspot.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: