Category: Bilder | 2012-11-28 | 14:21:00

En dag som var för bra för att vara sann

Jag finner inte ord för den här dagen. Den har varit så bra som den bara kan bli! Träffade Eric hela 2 gånger idag. Både när han gick till och från radiostationerna som han gästade imorse. Fick ta mina första ensamma bilder med honom idag. Dock var det ju så typiskt att jag skulle vara så sjukt ful just IDAG, men men... Jag är glad ändå! När jag var på stan en stund efter vi hade åkt ifrån The Voice och alla andra radiostationer RT:ade Eric mig när jag var på stan. Jag blev så glad att jag bara skrek rakt ut mitt i centrala Stockholm. Haha! Känslan att han har bläddrat igenom sina omnämnanden på Twitter och just valt mig av alla är så himla sjuk! Det här var verkligen den bästa dagen på väldigt länge! Kan inte sluta le... Om ni vill läsa mer mer om dagen och se fler bilder kommer ni kunna göra det på min personliga blogg sen, celinealfredssons.blogg.se! :) 

 
 
 
 
 
Så typiskt att jag ser helt cp ut på just den här bilden... Precis innan vi tog den sa jag "kan du ta på mig?", då jag menade om vem det nu var kunde ta kort på mig och Eric. Eric började skratta och upprepade vad jag sa. Han syftade ju såklart på något annat, HAHA! Jag började as garva och blev jätte ful på bilden. Så det kan gå :P 
 

Postat av: Saade❤

Vad menar du med RT:ade?😉 Jättebra blogg förresten läser den varje dag!😃

Svar: Oj, det är jätte svårt att förklara! Antar att du inte har Twitter... Att RT:a innebär att istället för att gilla som man gör på Facebook så Retweetar man. Det jag skrivit kommer liksom upp på Erics profil då :) Vad roligt att du tycker om bloggen! Kram
ericsaadedaily.blogg.se

2012-11-28 @ 21:06:20

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: