Category: Bilder | 2012-10-11 | 00:20:00

iPhone 5

 
Verkar som att Eric numera kommer att köra på svart iPhone. Lite tråkigt då han alltid har haft en vit iPhone, men hoppas han är nöjd i alla fall :)

Postat av: Lillian

Inte alls säkert. Alla iphine 5 kartonger är svarta :) Precis som Iphone 4 & 4s var vita.

Svar: Vad jag vet så är kartongerna i samma färg som iPhonen. Så har det varit tidigare också :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-11 @ 12:09:21
Postat av: Lillian

Fast alla mina har varit svarta innan & då har jag fått vita kartonger. Nu fick jag en svart kartong när jag köpte 5an. Så de är bog väldigt olika hur de gör.

Svar: Jaha... Jag vet faktiskt inte riktigt hur det är :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-11 @ 22:38:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: