Category: Musik | 2012-10-21 | 10:27:30

Now, you can listen to miss unknown and Marching



 
Ni har väl inte missat att ni redan nu kan förhandslyssna på Erics kommande låtar? Ni kan i alla fall höra dom här ovan! Alltså dom blir ju bara bättre och bättre för varje gång man lyssna på dom. Gillar det nya soundet! Vad tycker ni om låtarna hittills? :)

Postat av: Sofie

Skit vilka bra låtar! Blev helt kär. Förresten vet du om det går att förboka dem? För jag har inte hittat det någonstans, eller måste man vänta tills dem släpps ? :)

Svar: Jag tror faktiskt att man måste vänta tills dom släpps "/
ericsaadedaily.blogg.se

2012-10-21 @ 11:13:29
Postat av: Josefin

Jag är helt förälskad i dom!! <3 den jag gillar mest är "Marching (In The Name Of Love9" den har jag haft i huvudet sen igår..... <3 men "Miss Unknown" älskar jag med men just den andra fastnade kag mest för... <3<3

2012-10-21 @ 12:11:40
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: