Category: Bilder | 2012-09-16 | 16:22:00

Dagens bild

 
Fotograf: Stina Johansson 
Instagram: stinaaaj

Postat av: Anonym

Ursäkta.. Men det där är min bild.. Har tagit den helt själv, med min systemkamera. Har absolut inget emot att du har den men kan du snälla skriva min instagram eftersom du tog den därifrån. Annars får du ta bort den.
Instagram: stinaaaj

Svar: Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag hittade den inte på Instagram utan på Tumblr faktiskt, men självklart kan jag skriva din Instagram under bilden! :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-09-16 @ 21:44:42
URL: http://Stinaaaj.devote.se
Postat av: Anonym

Eftersom jag inte är medlem så syns inte mitt namn på min förra kommentar. Jag heter Stina Johansson, min instagram är stinaaaj. Och min blogg heter stinaaaj.devote.se, dock bloggar jag inte så mycket så skriv hellre ut min instagram. Och om du inte gör det, så ta bort bilden och gör du inte det så anmäler jag :)

2012-09-16 @ 21:50:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: