Category: Bilder | 2012-09-19 | 18:48:37

I feel sory for you beliebers

 

Hittade den här bilden på Twitter och var bara tvungen att lägga upp den, haha! Tjejen som har gjort bilden heter Jennifer Samuelsson och ni hittar henne på Instagram genom namnet jennifer_samuelsson. 

Postat av: hannasofiaaa

HAHAHAH fan va jag min kompis skratta asså !

2012-09-19 @ 19:53:16
URL: http://hannaastjernlof.devote.se
Postat av: Malin

HAHAHA fan vad skön!!
Tack för super blogg!!

2012-09-19 @ 21:44:47
Postat av: Emma

Du har fan gått för långt.. Jag är både belieber och saade fan, & snälla de är bra båda två. Så klanka inte ner på någon annan tack. Bloggen blev precis sämre från mitt perspektiv.

Svar: Hej! Jag tror du missförstod det hela. Det var bara en kul grej, jag lyssnar faktiskt själv på Justin och har till och med köpt biljetter till hans konsert. Ta det inte så allvarligt :)
ericsaadedaily.blogg.se

2012-09-19 @ 22:58:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: