Category: Bilder | 2013-04-12 | 22:50:43

Bilder från Finland

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här var några av alla bilder jag tog under konserterna i Finland. Har ni några favoriter? Jag tycker om nummer 27, 30, 31 och 37 extra mycket. 27, 30 och 37 för att Eric är så glad :) 31 tycker jag om just för att Eric tittar in i kameran. Det är så mycket minnen som kommer tillbaka när jag tittar på alla bilderna. Om det hade gått, hade jag verkligen viljat uppleva den här resan igen. Jag tog några bilder när vi var backstage också. Lägger upp dom i ett separat inlägg tänkte jag. 

Postat av: Ewa

Tack för mycket fina bilder. Alltid kul att se Eric vid alla hans uppträdanden.
Vet du vilket datum Erics nya single "Coming Home" kommer ut?

Svar: Vad roligt att du tyckte om bilderna! :D Ja, det vet jag, men av någon anledning fick jag inte berätta det. Jag gjorde ett inlägg om det, men jag var tvungen att ta bort det. Någon gång under den här månaden är det i alla fall :) Skriver ett inlägg så fort Eric kommer ut med informationen!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-13 @ 15:40:29
Postat av: Annika

Åhh, jag vill bara spola tillbaka tiden :(

2013-04-13 @ 19:40:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: