Category: Spelningar/Signeringar | 2013-04-12 | 19:40:00

Datum för spelningar och konserter

 
Som ni alla säkert redan vet så har datumen för Erics skandinaviska turné fortfarande inte släppts. Dock har jag själv lyckats hitta dessa datum. Övriga spelningar Eric har framöver är i samband med Funkykidz. Städerna han kommer att besöka är Halmstad, Lund, Helsingborg och Karlskrona. Mer info om dom spelningarna och biljetter hittar ni på Funkykidz hemsida. 

Postat av: Sandra

Är de en spelning elr konsert i Eskilstuna ? :)

Svar: Som jag har förstått det så ska det vara en konsert :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-12 @ 19:55:06
Postat av: Sofie

Kommer Eric att ha sin konsert i dem här städerna bara?

Svar: Nej. Som jag skrev i inlägget så har han inte släppt sitt turnéschema ännu. Det här är några av alla datum och platser som jag har lyckats hitta på egen hand :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-12 @ 21:15:57
URL: http://thesunshines.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: