Category: Visste ni att.. | 2013-04-06 | 01:45:00

Visste ni att..?

Erics kommande singel heter Coming Home?!

Postat av: Sofie

Hej!
Jag älskar den här bloggen!
Jag undrar om du vet när Eric har sin turné i sommar och vilka städer han kommer till?

Svar: Hej! Vad roligt att du tycker om bloggen! :)
Tyvärr så vet jag inte det, då det inte har släppts någon turnéplan ännu. Självklart lägger jag upp den på bloggen så fort den släpps!

/Celine
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-06 @ 11:43:08
URL: http://www.thesunshines.devote.se
Postat av: Linn

Hej ! Sjukt bra blogg!:)<3

Hur fick du reda på att singeln heter coming home? För eric har vell inte skrivit de på Twitter ? :))<3 Kram

Svar: Hej! Vad roligt att du tycker om bloggen! :) Jag läste det på scandipops twitter. Nu har dock Eric skrivit det på sin twitter också :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-06 @ 15:07:29
Postat av: Ebba Malm

Hej. jag älskar Eric saade jag kan inte säga en ända låt som inte är bra. Jag tycker imagine är jätte bra. Var har Eric saade konsert i år (2013)???

Svar: Han kommer att ha en skandinavisk turné i år. Turnéplanen har inte släppts ännu, men jag lägger upp den här på bloggen så fort den kommer ut :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-04-07 @ 14:10:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: