Category: Bloggen | 2013-08-31 | 01:09:49

Kommentarer som värmer

Blev så otroligt glad när jag läste den här kommentaren. Det är verkligen så, att jag bryr mig om Eric otroligt mycket. Det kan kanske verka lite galet att man bryr sig om en person så mycket som man egentligen inte känner. Jag kan inte riktigt själv svara på varför jag bryr mig om honom så mycket. Men när jag tänker efter, så handlar det egentligen nog om att han har gett och ger mig så otroligt mycket, utan att han själv tänker på det, och får mig så sjukt lycklig så jag vill ge tillbaka det. Jag vill göra allt jag kan för att få honom lika glad som han gör mig. Jag bryr mig verkligen om Eric och det är härligt att det märks tycker jag. Det är alltid lika roligt när man får höra att folk tycker om bloggen och läser den hela tiden. Tack till dig som skrev den här kommentaren!
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: