Category: Övrigt | 2013-08-29 | 22:29:00

Världens bästa morgon



 
 
 
Gårdagen var helt perfekt. Jag kunde verkligen inte ha fått en bättre morgon. Som ni förstår genom bilderna så var det självklart tack vare Eric. Jag har sagt det förut, men det är verkligen en sån obeskrivligt underbar känsla när Eric kommer fram till en och säger hej och ger en en kram. Vi behövde inte ens säga hej eller gå fram till honom för han kom själv fram till oss och gav oss en kram. Kommer förmodligen aldrig vänja mig vid det. Vi stod och pratade om allt möjligt i säkert 10-15 min. Det var så härligt att jag och Theres för en gångs skull fick träffa Eric helt ensamma utan samma folk runt omkring. Allt avslutades så naturligt också. Det händer ju ganska ofta att Eric säger att han tyvärr måste gå för att han har bråttom till något, men igår avrundades det så himla bra. Det är så svårt att återberätta allt, speciellt känslan genom en text. Eric är i alla fall helt fantastisk som verkligen tog sig tid till oss. Den stunden på morgonen gjorde hela min dag. Jag gick runt med ett stort leende på läpparna hela dagen och var hur glad som helst. Tänk hur mycket en person kan påverka ens humör. Det här var helt klart den bästa gången jag träffat Eric. 

Postat av: Frida

Var någon stans?!? :o

Svar: Utanför Rix Fm :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-08-30 @ 09:35:41
URL: http://fridaslife.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: