Category: Övrigt | 2013-12-31 | 15:40:38

Happy New Year!

 
31 december idag och sista dagen på det här året. Vill passa på att önska er alla ett gott nytt år och tacka er för att ni läser min blogg! Det här har verkligen varit det bästa året enligt mig. Jag har fått träffa Eric så många gånger och fått vara med om otroligt härliga upplevelser och gryma konserter. Stort tack till Team Saade och speciellt till dig Eric som gjort det här året oförglömligt! Nu blickar vi fram mot 2014 och ser till att det blir ett ännu bättre år! Bilden ovan är min favoritbild från det här året med Eric. 
 
Glöm inte att klicka in på Erics facebooksida och skriv er önskan om vad ni vill att Eric ska göra det kommande året! Glöm inte att ingen önskan är för liten.

Postat av: Elin Havskog

Hej ! Jag älskar din blogg. Men jag har aldrig träffat Eric saade 😭men jag älskar han så mycket ❤️Och jag har inte fecebook heller men min önskan är att jag får träffa Eric saade och att han svar på mitt brev 😔 han är så himla bra men alla i min omgivning hatar han 😔 så jobbigt 😔

Blir så glad över ett litet svar eller något ☺️

2014-01-01 @ 16:40:25
Postat av: Lana

Hur fick du han att gå med på en sån bild? Skulle kunna tro det var hans flickvän :)

2014-01-03 @ 07:09:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: