Category: | 2013-12-04 | 17:42:52

Live chat

 
Om endast 20 min kommer Eric att ha en live chat på communityn. Missa inte det!

Till er som inte har skaffat ett medlemskonto ännu borde verkligen göra det. Jag kan lova er att ni inte kommer att ångra er!

Postat av: tina berlin

Vad gör man på communityn? för jag förstår inget jag vet att man kan snacka med Eric på live chat men sen förstår jag inge mer :)

Svar: Man gör allt möjligt. Chattar med fans och team Saade, tar del av bilder och videoklipp som bara finns på communityn, deltar i tävlingar, chattar med Eric, ser live streams med Eric och massa annat! :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-12-04 @ 22:08:08
URL: http://www.nattstad.se/realtiiberliin

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: