Category: Övrigt | 2013-12-13 | 23:09:35

Tack



Vill passa på att tacka er som var med och deltog i gårdagens twittbomb till Musikhjälpen. Tyvärr fick vi inte dom att spela Boomerang, vilket jag fortfarande inte förstår hur dom inte kunde göra. Vi gjorde i alla fall ett ta jobb och Musikhjälpen såg i alla fall våra önskningar. 


Postat av: Terran

Enda svar de gav var man fick sms:a & önska den då vilket jag gjorde men inte hörde jag den spelas ändå :/ blev både arg & sur pengarna gick till något bra det är ok men Eric´s Boomerang förtjänades att spela tycker jag både bra låt & sen alla tidigare år när Eric har ställt upp för MH :/

Svar: Jag smsade också och skänkte pengar. Håller med dig!
ericsaadedaily.blogg.se

2013-12-16 @ 23:58:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: