Category: Spelningar/Signeringar | 2013-07-26 | 21:51:34

Eric i Friends Arena

 
Om bara två dagar, alltså nu på söndag, är det dags för EM-finalen i damfotbollen. Tyvärr tog Sverige inte sig ända till finalen, men vi som är Saadefans är inte missnöjda för det. Som ni säkert vet så kommer Eric att uppträda just under finalen i inte mindre än Friends Arena. Jag är inte 100% säker om Eris famträdande kommer att sändas på tv och när under matchen han kommer att sjunga, men jag skulle chansa på i början eller innan andra halvlek. Är det någon av er läsare som ska dit? :) 

Postat av: Eve

Önska jag kunde vara där, men får trösta mig. Ska se han på skansen 2 augusti :)

Förresten har några frågor till dig som jag hoppas du svarar på: Hur har du tid med att resa så mycket? Hur har du råd med det/sparar du? Har du några tips till ett stort saade-fan som önskar/vill göra samma men har ej råd för tillfället? Får du ledigt av skolan om det är vid skoltid(med tanke på att du går på gymnsiet, är det ju inte så lätt att få ledighet? :P

Svar: Vad roligt, då kanske vi ses där :) Allt handlar om prioritet. Att jag har tid handlar om planering. Jag har råd genom att jag prioriterar Eric och resorna framför annat. Jag tänker alltid på att inte köpa massa onödiga saker och jag shoppar inte lika mycket som jag egentligen hade velat göra. Man får helt enkelt välja bort vissa saker för att ha råd att åka runt mycket. Jag ser alltid till att jag har pengar på kontot ifall att det skulle komma upp någon oväntad spelning eller så. Jag har inte tagit ledigt många gånger, men absolut det har jag fått. Det gäller kanske att inte säga att man vill ha ledigt för att gå på en Eric konsert, utan för en resa ;) Hoppas du fick svar på dina frågor.
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-27 @ 00:37:04
URL: http://evesliv.myshowroom.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: