Category: Artiklar | 2013-07-29 | 16:50:46

Eric Saade bekräftade romansryktena!

 

Än en gång hamnade jag på Saades Coming Home tour och än en gång lyfter jag på hatten för en helt magisk show! Än en gång ser jag fram emot att få se & höra honom, som Eric själv säger det, "Make some noise" på RIXFM festival.

Saadefans.. största snackisen efter spelningen här i Helsingborg häromkvällen är ifall det är sant att Eric tog upp sin nya tjej på scen och kysste henne under konserten? Om det är sant? Jag vet jag vet JAG VET!!!

Delvis.
 
När Eric drog ett varv nere i diket för att hälsa på fansne under en låt så sprang han rakt fram till sin nya flickvän och gav henne en puss innan han hoppade tillbaka upp på scenen. Hur gulligt är inte det? Jag är ganska säker på att det är en hel del tjejer där ute som är ganska avundsjuka på **** just nu...

Källa


Postat av: Ida

Finns det nån video??

Svar: Nej, tyvärr... Det verkar inte som att någon verken filmade eller fotade :(
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-30 @ 19:54:21
Postat av: Kimberly

jag vet vad hon heteeeeeeeer!

Svar: me too ;)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-31 @ 19:45:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: