Category: Musikvideos | 2013-07-11 | 23:58:16

Winning Ground now on YouTube

 

Postat av: Anonym

Hej:)
Hur många timmar före en konsert ungefär brukar du köa?
Vad brukar du ha med dig på en konsert?
om du har mycket grejor, vart lägger du dem då på själva konserten?
Vilka/vilken av Erics konserter har du kvar att gå på?

Svar: Hej! Det är olika, det beror på vart det är osv.
Jag brukar ha med mig filt, kamera, något ombyte, jacka, pengar, parfym, smink och massa sånt nödvändigt ;)
Jag brukar ha allt i en väska som jag har vid fötterna under konserten.
Jag ska gå på EM-finalen i Friends Arena, Skansen, Göteborg, kanske Kalmar och Kristiansand, Copenhagen och Oslo :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-12 @ 08:52:40
Postat av: Anonym

Några tips för en lyckad Eric konsert? vad ska man ha med sig och inte. Vad man ska tänka på mm:)

Svar: Ha med ett bra humör! Ta med dig så lite som möjligt. Ta bara med dig sånt som du vet att du kommer att ha användning av. En filt är en bra sak att ha med sig. För att få en så bra konsert som möjligt ska man försöka undvika tryck (speciellt från sidorna). Det är inte så mycket man kan styra över från andra, men tänkt på att inte göra det själv. Det gör bara att alla blir irriterade och att det blir trångt så man inte kan hoppa och njuta av konserten.
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-13 @ 00:12:55
Postat av: Hannah

Hej, jag är utomlands och håller inte riktigt reda på vad som händer på twitter osv då jag oftast inte har tillgång till internet här men kollade twitter igår och som jag förstod att Eric var på tv och tillomed erkände att han var nykär. Vet du vart han var med på för program, om han uppträda och vart man kan se detta?

Svar: Jag kan lägga upp det klippet här på bloggen :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-16 @ 20:54:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: