Category: Bilder | 2013-06-30 | 21:55:50

Bilder från Sommarkrysset

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Mathilda ♡

Gryyyyymma bilder! Vad har su för kamera och vad kör du på för inställningar? :)

Svar: Ååh tack så mycket! Blir så himla glad! Jag har två kameror, men dom här bilderna tog jag med min Canon eos 7D. Jag körde faktiskt på auto för att jag inte orkade hålla på med massa inställningar när jag ville njuta av musiken och framträdandet samtidigt :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-06-30 @ 22:36:50
URL: http://www.mathildahenrikssonn.blogg.se
Postat av: Ett eric saade fan

Jag var också på sommarkrysset och såg Eric!:DD
Jag vet inte om jag såg dig:/

2013-07-01 @ 12:51:12
Postat av: ewa

Fina klara bilder. Lägg ut dessa på EricSaadeFamily.com om du är medlem där, så tror jag du kan vinna något pris där.

Svar: Tack så mycket! Det har du rätt i, det pågår ju en tävling där nu :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-07-04 @ 18:57:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: