Category: Övrigt | 2013-10-05 | 19:08:42

Eric svarar på min fråga

Som ni vet så var det live chat på communityn i torsdags. Sjukt kul att dom hade det nu igen. Vid tillfällen som dessa när jag behöver skriva av mig lite är det så skönt att ha bloggen, då ni också är fans av Eric och förstår mig. För det första var det väldigt roligt att min fråga blev utvald och att jag fick svar på den av Eric. Men just det att han skrev "Tja Celiiine" för att han vet vem jag är bara genom att se mitt namn är helt fantastiskt. Det är så sjukt att han faktiskt vet vad jag heter. Inte nog med att han vet vad jag heter i förnamn utan i efternamn också... Tycker det är så härligt att Eric visar att han känner igen mig genom att just dra ut på mitt namn. Allt som händer mig gällande att han vet vem jag är, att jag vann fototävlingen och allt annat är så sjukt underbart. Jag menar hur många artister vet vad sina fans heter i både för- och efternamn? Det är just det jag tycker är så fantastiskt med Eric, att han verkligen lägger märke till sina fans och visar det också. Att han visar att han verkligen uppskattar det vi gör för honom. Vill bara ge honom en stor kram och tacka för allt.
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: