Category: Tävlingar | 2013-10-01 | 18:20:16

Vinnare av fototävlingen

 
 
Ett nyhetsbrev skickades precis ut till alla medlemmar på communityn. I det stod det bland anant att JAG blev vinnaren av fototävlingen. Helt sjukt. Är så obeskrivligt glad just nu. Galet att Eric själv har valt ut bilden också. Jag har alltid tyckt om att fota och haft det som ett intresse. Att Eric har sett bilderna jag tagit på konserterna är bara helt otroligt. En av mina drömmar har gått i uppfyllelse. Att jag kommer få den här bilden inramad och signerad av Eric och kunna titta på den varje dag är så himla underbart. När jag inte tror att det kan bli bättre, händer dom ena bra sakerna efter dom andra. Det tar liksom aldrig slut. Eric gör mig så obeskrivligt lycklig!

Postat av: Anonym

Vart ser man nyhetsbervet? :O

Svar: Det skickas till din vanliga mail. Om du inte ser det i din inkorg kan det ligga i mappen för skräppost, så titta där :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-10-02 @ 17:05:42
Postat av: emelie öland

grattis!

2013-10-02 @ 17:27:32

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: