Category: Övrigt | 2013-09-10 | 22:09:41

It's my birthday!

Embedded image permalink
 
Idag är det min födelsedag och den började verkligen på det bästa sättet. Eric kommenterade nämligen min bild på Instagram och sa grattis! Blev så otroligt glad för han har ju nämligen slutat säga grattis till alla på Twitter. Jag förstår honom, då han inte kan säga grattis till alla sina fans eftersom nästan en fyller år varje dag. Just därför blev jag så otroligt glad imorse, då jag inte hade räknat med att han skulle göra det. Eric är verkligen för underbar! ♥

Postat av: gril

Grattis på dej :)

Svar: Tack så mycket! :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-09-11 @ 15:10:58
Postat av: frida

Åhhhh så himla häftigt!! Känns precis som att ni känner varandra ju! Grattis i efterskott förresten! :)

Svar: Det är lite konstigt, men det börjar nästan kännas lite så :P Tack så mycket! :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-09-12 @ 23:16:24
URL: http://fridaslife.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: