Category: Videoklipp | 2013-09-24 | 22:42:56

Moraeus med mera

 
  
 
 
 
I söndags var Eric med i Moraeus med mera. Det blev ett riktigt lyckat program. Tyckte det var så härligt att Eric öppnade upp sig och berättade om hans barndom osv i tv. Eric gjorde alla låtarna riktigt bra, men jag måste säga att jag blev helt tagen när han sjöng Private Emotion med Meja. Så otroligt fint. Erics och Mejas röster passade så otroligt bra ihop. Det bästa var att Erics röst verkligen kom fram. Mejas röst behöver vi inte ens tala om. Riktigt riktigt fint var det! Måste säga att jag tyckte deras duett var mycket bättre än originalet faktiskt. Har lyssnat på låten flera gången om dagen sedan i söndags när jag såg programmet på tv. Skulle verkligen vilja ha duetten på Spotify. 
 
Om ni vill se hela programmet kan ni göra det här.

Postat av: emelie

Eric var så 7kt under bar. rolig och avslappnad. 2 tummar upp!

2013-09-26 @ 19:06:47
Postat av: ewa

Erics version var bättre än originalet, han har en röst som verkligen hörs, underbart fin. Hoppas att låten kommer på spotify eller gärna en video.

Det är en stor glädje att höra honom i denna låt.

2013-09-27 @ 00:55:20

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: