Category: Spelningar/Signeringar | 2013-09-25 | 21:25:48

Oslo

 
Som ni vet som följer EricSaadeDaily på Twitter, så har mitt internet här hemma legat nere och då jag inte velat göra halvbra inlägg från mobilen har jag inte kunnat uppdatera bloggen under några dagar. Men nu är jag tillbaka! Är ni taggade på massa nya inlägg? Det är i alla fall jag. Det här inlägget tänkte jag skulle handla om turnéavslutningen i Oslo. Det var en riktigt grym dag! Då både jag och min kompis var sjuka så tog vi det lugnt på morgonen och började inte köa förrän senare på dagen, vilket var otroligt skönt. Minns inte sist jag fick sova ut innan en konsert... Trots att vi kom dit så sent så var det inte alls mycket folk där, så att komma längst fram var inga problem. Innan konserten fick jag träffa Eric en snabbis. Jag har sagt det förut, men det känns fortfarande så sjukt men så otroligt underbart när det är Eric som kommer fram och kramar en. Jag som person är inte sån som tycker om att vara på folk, om ni förstår vad jag menar. Därflr känns det så otroligt härligt att han kommer fram, så man slipper det. Tyvärr hann vi inte ta någon bild, då Eric hade bråttom in för att han skulle repa. Men för mig spelar det inte någon större roll. Det är alltid kul att ta en bild, så man har något att titta på sen som minne, men jag fick träffa honom och det var det viktigaste för mig. Innan jag träffade Eric gick A-lee förbi. Honom hade jag däremot velat haft en bild med, då jag inte har någon med honom, men då han pratade i telefon ville jag inte gå fram och störa. Och nu till konserten... Alltså herregud vilken avslutning. För första gången på väldigt länge hade jag faktiskt ingen kamera med mig under konserten, vilket var väldigt skönt då jag verkligen kunde njuta av konserten. Det var sånt jävla drag och så mycket glädje på raden längst fram. Alla hoppade och sjöng med för full hals. Dock såg jag några videos på Instagram där man såg att det bara var vi som stod längst fram som stod och hoppade. Det är ju inte okej. Alla ska ju ha roligt! Får helt enkelt se till att dra med alla näsa gång. Det var verkligen sjukt kul att äntligen få höra Flashy live. Eric och A-lee framförde den riktigt bra. Kul att dom hade hunnit göra lite koreografi också. Tyvärr var jag verken på backstage träffen eller efterfesten, men jag var verkligen hur nöjd som helt med kvällen och sjukt trött efter att ha varit igång under hela konserten så jag kände mest att jag bara ville hem och sova. Har ni några frågor om konserten eller turnén är det bara att slänga in en kommentar eller en fråga i min frågelåda i menyn :) 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: