Category: Spelningar/Signeringar | 2013-09-30 | 14:04:36

Signeringen i Valbo

 
 
 
 
 
 
 
Som ni alla vet så var det Valbo i Gävle som fick besök av Eric i förrgår. Han bjöd på tre låtar. Hitlåten Hotter Than Fire och dom två nya låtarna Forgive Me och Coming Home. Därefter var det signering. Det är alltid lika roligt att få se Eric uppträda och få träffa honom. Det är så härligt för även om jag sett och träffat honom många gånger, så är varje gång speciellt och unikt. Man har alltid något nytt att prata om, man säger aldrig samma saker liksom. Eller okej, förutom att Eric ofta säger "ni har ju åkt ända från Stockholm", haha. Jag får ofta reda på numera att Eric vet saker om mig som jag inte trodde han visste. Blir så chockad då det visar sig att han vet saker som inte ens andra som följer mig på Twitter som jag brukar prata med vet om mig. Lite sjukt, men samtidigt väldigt roligt. Sorligt och tråkigt att jag inte vet när jag kommer få se eller träffa honom nästa gång. Hatar när det är så. Det spelar ingen roll om det är långt tills nästa gång, jag vill bara veta när det är så man har något att se fram emot. Hoppas det blir snart i alla fall. Dagen var så sjukt underbar i alla fall! 



 
 
 
 
 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: