Category: Övrigt | 2013-09-05 | 14:56:04

Världens bästa Eric

Detta är bara så sjukt. Finner inte ord som kan beskriva hur glad jag är just nu. Det är bara ren lycka. Ligger liksom hemma och är sjuk och så händer det här. Jag kan inte tacka Eric nog för allt han gör för mig. Det är liksom inte bara det här... Han förjade följa mig på Twitter, pussade min hand under Miss Unknown i Finland, svarar och RTar mig väldigt ofta på Twitter, sa att han visste vad jag hette och nu började han följa mig på Instagram också. Det är så mycket underbart som har hänt. Det här året har verkligen varit det bästa någonsin. 

Postat av: Mooah

Vad heter du på Instagram? :)

Svar: celinealfredsson :)
ericsaadedaily.blogg.se

2013-09-06 @ 20:16:53
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/
Postat av: frida

Shit va sjukt!! Grattis!

2013-09-07 @ 17:08:10
URL: http://fridaslife.blogg.se
Postat av: Pontus

Hej eric saade

2013-09-09 @ 08:48:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: