Category: Videoklipp | 2014-08-14 | 21:02:48

Fan activity at Liseberg

 
Jag antar att ni inte missat att Eric åkte Balder med sina fans innan Lotta på Liseberg för ett par veckor sedan?! Det här var något av det roligaste jag gjort! Det är inte varje dag man får åka en berg och dalbana med Eric Saade... Det här är en av anledningarna varför jag tycker att Eric är så underbar. Han bryr sig verkligen om sina fans och gör emellanåt betydelsefulla saker för sina fans. Jag vet ingen annan artist som gör så mycket för sina fans som Eric gör. Fantastisk är vad han är! Visst blev videon bra också! Ska bli riktigt roligt att få se vad den ska användas i för tv-program.

Postat av: saadefamily! ♥

Jaa han är så fantastisk!!! ♥♥♥

2014-08-17 @ 11:21:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: