Category: Övrigt | 2014-02-01 | 10:28:00

En autograf för varje tillfälle

 
 
 
Man kan väl säga att jag har hunnit samla på mig en del signeringar under alla år jag har stöttat och suportat Eric och hans musik. Rensade mina skåp igår och hittade alla dessa signeringar. Detta är dock inte alla jag har fått, men en del av dom. Det är så härligt för varje signering har sitt speciella minne. Varje tillfälle man träffar Eric är unikt. Masquerade albumet fick jag signerat första gången jag träffade Eric. Minns hur nervös jag var, haha. Det är så härligt att se att jag har varit med ända sedan Erics genombrott och fått följa hans utveckling från Masquerade till Forgive Me och alla skivor och singlar där emellan. Men det slutar inte här. Jag kommer fortsätta att suporta Eric!

Postat av: Milly

Gud vad många autografer alltså! Jag har inte ens en jag har varit
på två konserter men då har det inte varit några signeringar. Jag är också för ung för att åka på konserter själv så.
ÄLSKAR BLOGGEN! FORTSÄTT ATT SKRIVA! Kommer dö om du slutar med den :)

2014-02-01 @ 20:41:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: