Category: Spelningar/Signeringar | 2014-07-23 | 11:32:00

Lotta på Liseberg

 
 
Som ni vet var Eric på Lotta på Liseberg i måndags. Här ovan kan ni se alla ans framträdanden. Vill ni se hela programmet kan ni göra det här. Vad tyckte ni om Erics första framträdande med Take A Ride? Jag tycker det var sjukt bra! Jag blir så rörd och stolt på något sätt när jag ser det för att han verkligen levererar på scen. Eric gör verkligen aldrig en missnöjd. Dansen och sången satt som en smäck! Bilder som jag tog under genrepet kommer komma upp lite senare, så håll utkik här på bloggen!

Postat av: Ewa

Eric är ett underverk, han strålar av härlig sång, musik, dans och glädje!
Otroligt att han klarar av att sjunga så bra med detta höga danstempo som i Take a Ride.
Han sjunger superbra på svenska, med sin fantastiska röst och lyfte verkligen "taket" på Liseberg i måndags!!! Gillar när han gör sina falcettos i sångerna Jag ger honom 12 points!!!

Svar: Håller helt och hållet med dig!
ericsaadedaily.blogg.se

2014-07-23 @ 15:34:14
Postat av: Sofie

Han var sjuuuukt bra i måndags:)

Svar: Visst var han! :)
ericsaadedaily.blogg.se

2014-07-23 @ 19:50:44
Postat av: girl

Of Eric's performance was really good :) but i did not like her dancers with backgrounds

2014-07-25 @ 20:49:08

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: