Category: Övrigt | 2014-03-09 | 22:14:45

När det man trodde var omöjligt blir verklighet

Att Eric är helt fantastisk har nog ingen missat, men hur fin är han inte som skriver sånt här?! Minns när jag såg honom för första gången på tv och inte hade någon som helst aning om att han idag skulle veta vem jag är och skriva sånt här till mig. Framtiden är så läskig och fantastiskt på samma gång. Det faktumet att jag är det enda fanet som Eric följer på både twitter och instagram är så himla galet. Att jag inte har vunnit någon tävling utan att han följer mig av egen vilja är helt fantastiskt. Jag är så obeskrivligt glad och tacksam för allt Eric gjort och gör för mig. Eric du är så jävla underbar! 

Postat av: Anonym

Vänta nu.. Han följer ju fler fans än bara dig på både twitter och instagram?

Svar: Ja, men han följer inte samma fan på både Instagram och Twitter :)
ericsaadedaily.blogg.se

2014-03-12 @ 10:29:24

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: