Category: Bilder | 2014-03-17 | 16:59:17

Too funny

 
Detta är ju bara för roligt och patetisk för att vara sant. Kunde inte hålla mig för skratt när jag såg den här bilden. Som att det inte räcker med att Danny är tillsammans med Erics x-flickvän... Han försöker även copiera hans stil. Det är bara att inse, det finns bara en Eric och så kommer det alltid att vara. 

Postat av: Saadelover

Såå sant! Danny kan inte vara sig själv, han borde prova vara sig själv som Eric.

Svar: Det är exakt så jag menar! Varför inte bara vara sig själv?
ericsaadedaily.blogg.se

2014-03-17 @ 20:06:08
Postat av: En som tycker hela grejen är löjlig.

Kan du inte bara sluta någon gång med allt det här. Det känns nästan som att det är du som inte kan gå vidare. Tror du inte att Eric vill att du ska sluta och bara låta allt vara, han har ju själv sagt att Molly är en del av hans privatliv och han vill ju inte att man ska diskutera hans privatliv. Så Danny har på sig liknande kläder som Eric okej tycker du inte det finns viktigare saker att lägga energi på. Men tycker du att allt detta är viktigt så skriv om det men kom inte sen och säg att de som är fans till andra artister ska sluta skriva saker om Eric som du inte tycker är bra.

2014-03-17 @ 21:34:04
Postat av: bird

...ja Idol Danny har svårt för att hitta sin egen stil,har sett skjortor,frisyrer,kavajer,hoodies,exakt som Erics,förutom de bamsestora brillorna,kanske är det Molly, som vill att han skall se ut som Eric...

Svar: Den tanken slog mig också faktiskt... :P
ericsaadedaily.blogg.se

2014-03-17 @ 23:02:42
Postat av: ...

Asså förlåt men seriöst, extreeeemt många människor har en mörkblå kavaj och en vit t-shirt.... Ifall det är någon som härmar någon är det faktiskt eric som härmar justin timerberlake, exakt samma dansstil och kolla in justins outfit från VMA 2013.... Förlåt men väx upp lite och inse att hela världen inte kretsar kring eric. Eric har vita sneakers, omg det hade danny först sån härmare eric, samma sak och ja det låter extremt omoget när folk heller på som ni

2014-03-19 @ 19:44:05
Postat av: bird

Jag har också vita sneakers och många andra med mig, utan att tänka på någon idol, jag köper mina för att jag behöver dem eller för att de är snygga.

Det finns massor av bilder, än bara den med blå kavaj och T-shirt, som man sett på nätet.


2014-03-19 @ 21:17:07
Postat av: emma

Ta det lugnt! Det är bara roligt att dom klädde sig likadant. Ta det inte för seriöst. Jag tycker det var roligt att titta på och måste också skratta! Jag tänker inte att Danny ville härma Eric.. det var väl tillfälligt..

2014-03-19 @ 23:33:49
Postat av: Anonym

Hade du inte kunnat fixa en ny design snart? Du har ju haft denna väldigt länge, :)

2014-03-22 @ 15:53:49
Postat av: ewa

....kul att se,lägg fram flera bilder, den svarta kavajen med skinn och visselpipan...

2014-03-25 @ 11:58:54
Postat av: Anna

Tycker du ska kolla in arrestadelsaa på twitter och hennes sån här bild, hon har bland annat skrivit att du är patetisk.

2014-04-01 @ 10:59:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: